måndag 3 december 2012

Lucka 3: stjärna med dubbelfunktion

I lucka tre finns det ännu ett pynt i plast, men den här gången en stjärna med glitter. Jag kan inte ens komma ihåg var jag köpte den, men jag tror att det var på Tradera. Glittret i uddarna har oxiderat en del, men glitterkransen i mitten och folieblomman glittrar som om de vore helt nya.
079 Toppstjärna Daniel Grankvist
Om man vill kan man byta användningsområde för stjärnan, ungefär som med Prinsessan Sibyllas diadem, som kan bli både diadem och halsband. Inga jämförelser i övrigt. Man kan ha stjärnan antingen som toppstjärna, eller som upphängd…
080 Toppstjärna multifunktion Daniel Grankvist
… om man plockar bort toppstjärnehylsan. I en av stjärnspetsarna finns en ögla för upphängning.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fin din julkalender är! Gissar att ni har masssor med vackerheter att visa upp.

Kram/Petra

Daniel sa...

Tack! Det är svårt att välja vad som ska vara med. Är det sånt som glittrar mycket eller sånt som är lite fiffigt ihopknåpat? Eller båda? Jag glömmer fort och har inte riktigt koll på allt som finns i lådorna. Jag bestämmer allteftersom vilka saker som kommer med.

Sofia sa...

Jag ääälskar alla dina fina prylar och serviser! :)

Daniel sa...

Vad kul att du gillar dem! :-)